Η αποκλειστικότητα της διαφημιστικής εκμετάλλευσης αυτών των χώρων, σε συνδυασμό με την μεγάλη αποτελεσματικότητα μιας Διαφημιστικής Προβολής εξαιτίας την προσέλκυση του βλέμματος των 145.000.000 καταναλωτών-επιβατών των Κ.Τ.Ε.Λ. στους χώρους Αναμονής, Εκδόσης εισιτηρίων, Επιβίβασης και γενικότερα διακίνησης των επιβατών, αλλά και η άψογη συνεργασία, αποτελούν την ερμηνεία της ύπαρξης των 200 μεγαλύτερων Διαφημιζόμενων Πολυεθνικών αλλά κι Ελληνικών Εταιριών στο Πελατολόγιο της.
Γιατί την Χαρτογραφική?
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΜΑΣ
Neueste Wordpress Nachrichten
03/08/2015
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing
Genial und universelles Thema
03/08/2015
Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia d